dup dap dup dap

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 16, 2012

terima kasih untuk ....

Dear incik,

terima kasih sebab gedik nak berkenalan dengan sy 1 ketika dulu.rupanya sampai hrni kita masih berkenal2an,berkawan dan bercinta.6tahun 1 tempoh yang lama tapi sy rasa mcm baru semalam je kita berkenalan dan bercinta.haha.terima kasih utk rasa kasih dan sayang.terima kasih utk rasa cinta.terima kasih utk kesetiaan dan terima kasih jugak utk kebahagiaan.

sy sayang awak la incik!!!


lotsoflove
-cinta.




No comments:

Post a Comment