-Jumaat,11 februari 2011-
last day kat bahagian perkhidmatan..9bulan berkhidmat disitu,akhirnya aku keluar jgk untuk meneruskan lagi kehidupanku yang masih panjang..sori kwn2 sebab nekad n xdapat bgtau awal untuk pergi tinggalkan korang..xde niat pn..aku pn xde pilihan..sumenye scare tbe2 n terlalu drastik n singkat untuk pikir pnjang..hope korang xmarah..
ak yg senang untuk menangis walaupun ak marah aku gembira apetah lg aku sedih,,tgu ape lagi..MENANGIS lg la..huhu..aku cuba menahan dpd pagi..nekad,tekad tamo kuarkan air mata walau setitis..tapi xleh jugak..diorang ni mbuatkn hati aku ni sayu sgt9...roboh empangan air mata aku ni..adeyai..malu saja la...tapi ape leh wat..aku ni hanya manusia biasa,punya hati dan perasaan..berpisah dengan mereka2 yg sangat2 baik,siapa yg xsedih..9bulan tu,1 tempoh yg lama bg aku..memang ending die berjurai2 la ayaq mata ni..sampai saat2 terakhir menuju ke pintu n ke lif n penghujung bangunan SPA pun aku rasa nk menangis!!huh..nantak la org nk tengok ke nk pandang ke..yg pasti aku mmg nk nangis jugak!!xkire..da xleh tahan..
amiechajana,kamu mesti rindukan diorang kan.. especially kak ej, fazree, kak lin, kak nieda, aishah 1, aishah 2, dayah, yan, mira, ernie, mar, zu, syikin, alya, ida, alip, apis, mas mona, ina, azar dll..tQ sume..
crew pendaftaran
team member of unit 6
♡ KT♡
admin
jamuan raye SPA
family day SPA @ wetland
P/S : to SPA's crew,,sesiape yg membaca entry ni,,im so sori if gmbar u guys xde dlm ni,,jgn rsu,,sentiasa ingat n tersimpan dm memori..thnx semua!!!akn ku kenang smpai bile2..frenz forever..





No comments:
Post a Comment