dup dap dup dap

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 20, 2011

new environment

hoho..kepala aku suda pening and pusing suda..mne xnye..ak da wt keputusan yg agak drastik bila aku menerima tawaran dpd 1 keadaan yg sgt selesa kepada 1 keadaan yg ak tau ak akan terseksa..hahahah!!sumenye sbb mase depan..tp bru seminggu meh..ak cm nk gila da..blik 5.30..redah jam g shah alam.memang terang2la sume jln ngah jam time tu..smpai2 clas da lme start..blaja lak uh..ngantuk lak uh..bkn merungut ke ape tp ni ak lebih kepada regangan untuk luahkn emosi ak..xkesah la..yg ak pasti ak xtension sgt pn..still ok lg..ak xmenyerah tp ak takut ak xleh bertahan..tp ak yakin aku boleh buat cuma takut masa dan keadaan yg buat ak jd separuh senget..hihi..xpe amie..try to love it..hari ni ko berkorban dan penat sikit..sikit je..mne tau kot2 ko pny rezeki cerah tbe2..siapa nk tahu..try ur bez amie(tbe2 cm bg semangat kt diri sendiri lak..gasak la)bru lagi..mmg la xselesa..memang la penat..nk wt cmne..xpe..perlahan2 kayuh..lme2 nnt ok la..sume ni pengalaman baru ak actually..1st in private sector..quite interesting..seriuz teruja sbb different gler environment die..staf2 die sempoi je..agak seriuz n garang jugak..heheh..takut!!!wpun ak xtau pape n xditugaskan buat ape2 lg tp bile ak tgk ade org kne marah sb tender that cost of million ringit terlepas.....wowowo..gler la!!!ak yg kecut perot!!ni bkn keja men2 ni..amiechajana!!xde makne untuk main2 lg..ko tgu la nnt,,ko dpt je specific job,,hahha..ko tau la langit tgi ke rendah ke..lallalalalalalala~~~~

"Ya Tuhanku,kuatkn la semangat hambaMu ini..moga ade sinar kegemilangan untuk hari akan datang." Amin.



No comments:

Post a Comment