dup dap dup dap

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 12, 2011

penganggur terhormat

ngehngeh.. 
^_^

memang suka kalau hari2 kejanya
bangun je tido,makan,tengok tb,tertido tertido ok then malam tido lagi
suka2...memang tersangat n terpaling tenang lak kan...hahaha....

secara officialnya aku da resign!!yes...ak da resign oke!!
sekarang aku adalah penganggur terhormat di sekitar
putrajaya dan serdang serta sekitar shah alam juga

semuanya macam da diaturkan dengan lancar je..
last year pun macam ni jugak,aku benti keja then kebetulan abah jatuh sakit,
nasib aku da benti keja,then tis year,ak benti keja then tukar keja 
then xmenarik then abah jatuh sakit then aku resign terus.


once again,,
nasib aku da benti keja.hoho..aku pun xbape nk paham actually
tapi aku tahu suma uh mesti ade hikmah..
oke jugak aku benti keja,seriously,,AMAN n TENANG gler kepala otak ni..cakap sama lu la..
tapi 1 jela yang xtenang,poket ni bergoncang2 je sebab ringan ditiup angin..
almaklumlah,da ringan@da kosong sebenarnye..kihkihkih..

xpela.at least kepala otak aku ni xserabut nk berfikir n bekejar sana sini..
masuk hari ni da 3minggu bapak aku sakit.so,life aku pun camni la dalam 3minggu kebelakangan ni..
ulang alik hospital..and finally,,tadi abah kena operation jugak!!

hoho...gementar tapi cuba berlagak tenang depan adik2 n mak..
konon2 cm aku ni yang terpaling cool T_T,n terpaling wt xpaham ngn ape yang ngah jadi,
padahal dalam kepala ni tuhan je yang tau betapa serabut nye otak aku ni..
takut!!seperti biasa..konon2 yang terpaling tenang oke.huhu..

alhamdulillah,selamat ngan operation tersebut..
amin.terima kasih Ya Allah..bersyukur sangat..hopefully abah dapat recover cepat..


p/s:jangan dibayangkan hati itu tenang setenang air muka yang dipamerkan.


No comments:

Post a Comment