dup dap dup dap

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 18, 2011

first time being tagged

terima kasih yea men'tag'ing saya ye
first time wt mende cigini
menarik juga
bese la,i kan banyak masa sekarang ni
ghahahaha~~
^_^

1) Adakah anda rasa HOT?
suam2 kuku air milo...haha sebab xsuke yg panaz² ni..xnekmat
*ade kene mngena2 tak..haha..*

2) Upload wallpaper lappy/pc
alamak
tbe2 kamera rosak
so xleh amik gmbr
=]
*pssstt!!alasan kene bijak*

3) Cerita pasal gamba
ok lah
gambar xde
maklum la kamera rosak lak kan
so cte jela tanpa gmbr
cte nye cimini
gambar dia gambar bunga
sekian.



4) Bila kali terakhir anda makan ayam?
semalam
ayam goreng!!

5) Lagu terakhir yang anda dengar
taylor swift-love story








6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
dengar lagu+add gadget-berfikir/berangan²=bersantai

7) Selain name sendiri anda dipanggil ape?
amiechajanot,chajana,saza,along,sazana
-_-"

8) Tag 8 orang..
xcukup la..sye baru disini..cmne nih..
1)  yenyen
 3) farizune
4) aiman
5) bella
6)  mieza
9) Siapakah no 1 yang anda tag
adik no.4 kita
pompuan

10) Katakan sesuatu tentang no 5 yang anda tag
bella ni kawan masa skola kat gombak dulu
die ni pandai and santek..perfect!!
suke tengok die
tapi die kurus sgt tapi cite kt blog die byk pasai makan
die sangat suka makan
so cik bella,kalau kamu nak tambah berat badan la kan 
kita rasa pasni awk xleh g melawat n makan2 jela
awak kena beli ngn kedai2 die skali..
tapi xpa..pesanan dpd pihak penaja,,awk still santek
mish u~~

11) Orang yang ke 3 ditag berhubungan dengan siapa
die ni adik kepada bf kita
++ ex-rakan sekerja satu masa dulu
++ teman semakan semeja satu masa dulu
tp die ni lg berumur dpd kita..hihi
tp die suke ckp kita lg tua dpd die
naseb bdn~~


12) Bagaimana dengan no 4
die ni sepupu kpd bf kita
++ kepada no 2 dan 3 juga
sgt suke mengambil gambar
dengar cita die ni rajin n top student kt skola die juga
so,selamat berjaya ye aiman!!
;)

13) Pesanan buat no 6
xkesah la awak nk menjanda bpe tahun pun
memang xkesah janji awak bahagia ok!!
xsemudah yang disangka dan difikirkan
slalu ingat
bia terima seseorang uh dengan sepenuh hati 
dan bukan hanya untuk memenuhkan ruang hati yang kosong tu je
rela dan redha dengan hati and tangan yg sangat terbuka dan didepangkan seluas²nya
then kebahagiaan itu akan jadi milik anda

14) Kata-kata cinta buat no 2
cinta itu
sememangnya buta
dialah racun dialah penawar
dialah pahit dialah manisnya
tapi tanpa cinta rasa xsempurna
tapi dengan cinta juga semua alpa dan terleka
nk sampaikan sikit je kesahnye
sebenarnya amie nk kad kawin dpd kak ila...
hahahaha

15) Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
ade..
dua²
kakak²

16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang di tag di no 1
1) saya tahu dia adik saya
2) saya juga tahu die sgt kemalu²an
3) saya juga tahu dia da gbercinta
4) saya tahu juga bahawasanya dia suka gaduh ngn bf die
*bese la percintaan bdk² skola...coih!!*
5) saya tahu yang saya lagi kelakar dpd dia..haha 

17) Persamaan antara Lembu dan Kambing.
ianya tetap kena sembelih dan hasilnya adalah daging yang bila dimakan
jgn sesekali bgtau aku samada dia adelah kambing ataupun lembu sebab aku akan terbayang wajah macho mereka
huh.

18) Perasaan ketika menjawab tag ini
tahap excited hormon endralin ku mendadak ke satu tahap yang sangat xleh dibendung
ouh man,bila nk abis ni...hahaha....

19) Adakah anda tahu ej itu sengal
xtahu pun
xabeh menurun lagi dpd en.baam ye siti farizune!!

20) Gay or Les?
boleh ke xpe?

okay
tamat untuk sesi kali ini
aku memang suka men jawab2 soklan ni
kunun² terpaling pantas lak kn
bpe kurun da bru siap
memalukan!

2 comments:

  1. owhho.. nak kad kawen ye? kad ucapan tahniah tunggu u kawen dulu laa... ahahahahahaa

    ReplyDelete
  2. lalalalalala~~~
    *tutup mulut dan pandang ke tempat len*

    ReplyDelete