aku mungkin tak setanding dengan yang lain,tak sepandai orang lain dan semestinya tak segempak orang lain. aku hanya lah aku. i have my own reason. ini cara aku. ini gaya aku. nekad dan xperlu pikir tentang orang lain. sama je semuanya. bezanya cepat dan lambat. aku enjoy! yez. ak enjoy walaupun aku penat walaupun aku lost banyak sangat walaupun aku pasti dan terlalu pasti aku jauh ketinggalan. but,who cares??! haha. aku adalah aku. yang penting aku suka ngan pe yang aku buat. dan semestinya tahu dan terlalu pasti ape yang aku tengah buat. aku rasa xtertekan dengan cara belajar. xmacam full time dulu. xtahu kenapa tapi aku selesa dgn cara sekarang ni. so,ni yang terbaek yang aku rasakn untuk diri aku sendiri walaupun semua org tentang semua xsetuju semua xpaham. xpe..aku tau ape yang aku tengah buat n aku ade alasan aku sendiri. aku pun xsalahkn mereka yang xmengerti. huhu. and now,final exam pun tiba. fuyoooooo!!!!!!! da 1 sem ke berlalu?? hahaha.. sekejap je. sedar tak sedar da 4bulan aku hidup dalam keadaan macam org gila. kihkihkih. redah jam hari², balik rumah tengah malam, assignment/presentation dgn mereka² yang dah bekerjaya.. superb!! tercabar dol. itu yang aku maksudkan. kelainan. its ok,final pun da dekat. tapi masalah sikit la. tiba² aku jadi gerun ni kenapa ek? rasa cm tepu gila otak ni. ape yang aku baca dan hafal pun ak xtahu. asal bace je da paham. tapi bila tutup buku xpaham². da tu cmna nk jawab exam ni? ke aku yang nervous terlampau. mampus aku! huhu..jam da otak ni.

No comments:
Post a Comment