dup dap dup dap

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 26, 2011

every time i look at you, it's like the first time

entry kali ni tiba² rase nak bercerita tentang seseorang. seseorang yang sentiasa and memang all the time alwayz with me semenjak 5 menjak. 

♥chenta♥

ape yang menarik tentang dia. senyumannya. kesetiaannya. kebaikannya. ketulusan hatinya. ketegasannya. kelakarnya. ketawanya. yes. saya suka!! and every time i look at him, it's like the first time. setiap hari oke,setiap hari i fell in love with him. hari² aku ketawa,gembira dan tersenyum dengannya.

- kami tak makan tauge.itu penting -

dia lah teman lelakiku,sahabatku dan abang ku yang terbaik untuk sekian kalinya. dan untuk cari seperti dia @ pengganti tak pernah terpikir atau terlintas di kepala ni. satu dalam sejuta. seriouzly. sebabnya? sebab susah sebenarnya nak mengenali hati budi lelaki @ percaya pada lelaki dan cinta. aku pernah putus cinta dan dikecewakan sebab cinta dan dia datang hulurkan tangan dia dan aku bangun kerana cinta dia. thanx a bunch my dear. takkan pernah melupakannya. you are the best thing that's ever been mine.




No one knows how well you treat me 
No one knows the sacrifice that you have done for me
No one knows what you have given to me
But I know all this..... All I can tell you is... 
Thank you for loving me and I love you just the same





Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment