Selalunya kalau cuti hujung minggu ataupun cuti panjang, mesti idea untuk berjalan tu nak yang jauh-jauh je kan. Sedar tak sedar sebenarnya kat KL ni banyak lagi tempat yang boleh kita pergi. Bunyi macam bosan je kan. Tapi tu la yang aku buat. Adik-adik sibuk ajak g sana sini, aku leh lak pegi bagi idea nk naik MENARA KL??? Kalau diikutkan memang ditentang keras idea aku ni. Aku pun xtahu la mana datang idea aku nak ajak family aku pegi menara tu. hahahaha!!! Tak kesah la janji aku bagi idea.Ye la, cuba bayangkan kalau 1 hari nanti tetiba kena pindah then xde pun gambar kenangan kt KL nih. Then time tu la terhegeh-hegeh nak ikut rombongan cik kiah la ape la. Cukup la time kecik dulu aku buat perangai. Konon je dok Gombak yang xberapa nak jauh ngn KL uh,boleh la kan aku pegi ikut rombongan sekolah pegi KLCC... hahahahahahahahahaha!!!!So, cuti hujung minggu baru ni; 23 Oct, dengan hati yang sangat girang dan terpaling positif untuk mencipta kelainan bercuti di sekitar KL sahaja, aku 1 family pegi panjat MENARA KL tu. sangat excited!! boleh tahan jugak la harga die. Adults RM30 Child RM20..
Mula-mula nak naik memang cam aduyai... seriuz ke?? Pastu bila da naik, walaweyy!! Tinggi nak mampus!!! Aku da la gayat. Pening giler. Tapi valuable jugak la bayar mahal-mahal tu pun. Pusing banyak kali tengok banyak kali, lepak la lama mana nak, tengok la sepuas hati bandar KL tu. Da macam model dalam plan kt kotak orang nk wt perancangan bandar wilayah je, kecik dan macam bangunan mainan.HAHAH!!
Ni la video yang die xde pun cakap wajib tengok tapi kami p tengok. haha..padan la muka!! sendiri yang naik kecut perut..mau tak takut.zzz.......
Memang puas hati... Mula-mula memang rasa xberbaloi tapi at last masing-masing cakap at least dapat gak naik. Merasa la jugak.Haa..TAHU PUN!! Padahal aku da pernah naik time kecik dulu..zzzZZ (0.0)
Cukup sampai di sini saja Cuti-cuti Malaysia kita..nanti nak plan bercuti tempat len plak. Maybe....Petrosains??Aquaria?? Tak pun Menara KL lagi sekali version malam hari pula..akan dipikirkan... ^_^
Till here,selamat bercuti!!!!!


No comments:
Post a Comment