dup dap dup dap

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 21, 2011

mana ade??

masih tidak dapat menerima kenyataan..

sememangnya incik suka bercakap dengan nada yg tinggi dan agak menengking seperti nk marah tp ckp mana ada marah pun..??ouh apakah??!!setiap kali terasa nk nangis..

#rasa sedih sgt bila ade suare halilintar..my goodness...

nanti kalau agak-agak nak cakap kuat-kuat, bagi laluan untuk tutup telinga camni.. ckp la kuat mana nak.. mesti kita xterasa and nangis da.. hoho..

No comments:

Post a Comment