masih tidak dapat menerima kenyataan..
sememangnya incik suka bercakap dengan nada yg tinggi dan agak menengking seperti nk marah tp ckp mana ada marah pun..??ouh apakah??!!setiap kali terasa nk nangis..
#rasa sedih sgt bila ade suare halilintar..my goodness...
nanti kalau agak-agak nak cakap kuat-kuat, bagi laluan untuk tutup telinga camni.. ckp la kuat mana nak.. mesti kita xterasa and nangis da.. hoho..


No comments:
Post a Comment